3 Days to Kill
In this heart-pounding action-thriller, Kevin Costner is a dangerous international spy who is determined to give up his high-stakes life to finally build a closer relationship with his estranged wife and daughter, whom he's previously kept at arm's length to keep out of danger. But first, he must complete one last mission, even if it means juggling the two toughest assignments yet: hunting down the worlds most ruthless terrorist and looking after his teenage daughter for the first time in ten years, while his wife is out of town.