68 Kill
Scraping by flushing septic systems is not Chip's vision of a perfect life. But he's a simple guy and he's got a great girlfriend in Liza. Sure, she supplements their income with a sugar daddy, but every relationship has its own complexities. When Liza suggests that they relieve her sleazy benefactor of a stack of cash, Chip begins to see a side of her he never knew existed...or never wanted to admit. Now he's got a gun in his hand, a girl in his trunk and less than 24 hours to figure his way out of this mess. For Chip it's the beginning of the longest, most terrifying ride of his life.