A.C.O.D.
A.C.O.D. follows Carter (Adam Scott), a seemingly well-adjusted Adult Child of Divorce. Having survived the madness of his parents’ (Richard Jenkins and Catherine O’Hara) divorce, Carter now has a successful career and supportive girlfriend (Mary Elizabeth Winstead). But when his younger brother (Clark Duke) gets engaged, Carter is forced to reunite his bitterly divorced parents and their new spouses (Amy Poehler and Ken Howard) for the wedding, causing the chaos of his childhood to return including his wacky therapist (Jane Lynch).