Adventureland
This is the hilariously human, semi-autobiographical comedy of uptight, over-educated college graduate James Brennan whose big plans to spend summer in Europe and discover 'real adult life' are upended when his family suffers an economic downturn. Next stop Adventureland, where James' only summer trip is a minimum wage job manning a game booth so bankrupt, no one is even allowed to win the giant-ass stuffed panda. In this, the wildest ride of his life involving a dizzy-making romantic triangle, Jesse finds himself right on track to a savagely funny, yet sweetly heart-felt, unexpected encounter with the adulthood he was seeking.