All Light, Everywhere
An exploration of the shared histories of cameras, weapons, policing and justice. As surveillance technologies become a fixture in everyday life, ALL LIGHT, EVERYWHERE interrogates the complexity of an objective point of view, probing the biases inherent in both human perception and the lens.