Ama Gloria
Six year old Cléo loves her nanny Gloria more than anything. When Gloria must suddenly return to Cape Verde to care for her own children, Cléo makes her promise that they will see each other very soon. Gloria invites Cléo to her island and the two must make the most of their last summer together.