Bad Santa 2
BAD SANTA 2 returns Billy Bob Thornton to the screen as everyone's favourite anti-hero, Willie Soke. Fueled by cheap whiskey, greed and hatred, Willie teams up once again with his angry little sidekick, Marcus (Tony Cox), to knock off a Chicago charity on Christmas Eve. Along for the ride is "the kid" - chubby and cheery Thurman Merman (Brett Kelly), a 250-pound ray of sunshine who brings out Willie's sliver of humanity. Mummy issues arise when the pair are joined by Kathy Bates, as Willie's horror story of a mother, Sunny Soke. A super butch super bitch, Sunny raises the bar for the gang's ambitions, while somehow lowering the standards of criminal behaviour. Willie is further burdened by lusting after the curvaceous and prim Diane (Christina Hendricks) the charity director with a heart of gold and libido of steel.