Beartooth - Live in Columbus
On November 11th, 2016 Beartooth performed a homecoming show at Express LIVE! in Columbus, OH. This was not just another show that served as the conclusion to their 2016 Aggressive Tour, but an emotional homecoming playing a venue they grew up going to. Since their early days of playing jam-packed basement shows, Beartooth have always stayed true to their roots. The raw emotion that went into e...