Black Belt Jones
The mob crosses the wrong man when it takes on Black Belt Jones (Jim Kelly--Enter the Dragon), a martial arts teacher in the Watts section of Los Angeles. Now it's the gangsters versus Black Belt Jones as he battles to save his school. And the mob is going to lose, in this martial arts classic.