Blue October - Things We Do at Night
Ten years after releasing their live DVD and album, Argue With A Tree, Blue October is set to release Things We Do At Night (Live From Texas). Filmed at the House of Blues in Dallas, Texas, Things We Do At Night (Live From Texas) showcases the live energy and raw emotion Blue October fans have come to love and expect. The live performance covers all of the hits and favorites from the band’s las...