Body at Brighton Rock
Wendy, an inexperienced ranger at a national park, attempts to proof to her colleagues that she's capable to do her job in the woods. But she walks off the trail and gets lost, discovering the dead body of man. Not knowing if he died in an accident or was murdered, Wendy has to wait for help and has not only to fight for her life against a grizzly, but spend the night deep in the woods, where she might not be that alone.