Cellar Door
In this suspenseful thriller, a city-dwelling couple is looking to relocate to the suburbs of Portland, Oregon. While visiting the grandiose home of Emmett, a mysterious man with a talent for pairing the right property with the right people, the couple is suddenly gifted the house of their dreams with one nonnegotiable condition — they must never open the cellar door.