Coup de Chance
Fanny and Jean have everything, they are the ideal couple; fulfilled in their professional lives, they live in a magnificent apartment in the high-end districts of Paris and seem to be as in love as the first day they met. But when Fanny accidentally bumps into Alain, a former high school classmate, she's swept off her feet. They soon see each other again and get closer and closer.