Doppelganger
See two stars of the popular cult thriller, SCREAM 2, together in a spooky short REBECCA GAYHEART ("Scream 2", "Urban Legend"); TIMOTHY OLYPHANT ("Scream 2", "Go"). You will never sleep soundly again.