Enchanted
Banished by an evil queen, Princess Giselle (Amy Adams) from a fairy-tale world lands in modern Manhattan, where music, magic and "happily ever after" are sorely lacking. She is adrift in this strange new place until a divorce lawyer (Patrick Dempsey) comes to her aid. Giselle begins to fall for her flawed benefactor, but the storybook romance gets complicated when a prince from her world comes to rescue her.