Ferrari
From Michael Mann, director of 'Heat', 'Last of the Mohicans', 'Collateral' and 'The Insider' comes a film set during the summer of 1957. Ex-racecar driver, Ferrari, is in crisis. Bankruptcy stalks the company he and his wife, Laura, built from nothing ten years earlier. Their tempestuous marriage struggles with the mourning for one son and the acknowledgement of another. He decides to counter his losses by rolling the dice on one race - 1,000 miles across Italy, the iconic Mille Miglia.