Gray Matter
During an impromptu trip to Europe to mend a broken heart, math teacher Frank Tupelo (Johnny Depp) finds himself in an extraordinary situation when an alluring stranger, Elise (Angelina Jolie), places herself in his path. Their seemingly innocent flirtation turns into a dangerous game of cat and mouse while various people, who all think that Frank is Elise's thieving paramour, Alexander Pearce, try to capture the pair.