Howl
Ticket collector Joe is overseeing the last train out of London on a dark and stormy night when suddenly the train screeches to a halt in a forest after hitting something on the tracks. When the investigating driver fails to return, Joe is left to protect the passengers. Realising an unknown and dangerous threat is lurking in the woods the disparate group of strangers must work together in order to survive a common feral enemy.