Icequake: Panic in the Alps
Marc Prieur, in his 40s, a former mountain guide and rescue worker, is the charismatic head of security at the resort. His marriage is on the rocks. For some time now, he and his wife, Florence, have failed to understand one another. She bitterly reproaches him for his job, for the mountains, which take up all his time.