Imogene
Kristen Wiig stars as Imogene, a failed New York playwright awkwardly navigating the transition from Next Big Thing to Last Year's News. After both her career and relationship hit the skids, she's forced to make the humiliating move back home to New Jersey with her eccentric mother (Annette Bening) and younger brother. Adding further insult to injury, there's a strange man sleeping in her old bedroom (Darren Criss) and an even stranger man sleeping in her mother's bed (Matt Dillon). Through it all, Imogene eventually realises that as part of her rebuilding process she must finally come to love and accept both her family and her Jersey roots if she's ever going to be stable enough to get the hell away from them.