Inventing Tomorrow
INVENTING TOMORROW follows six passionate teenage innovators from around the globe who are creating cutting-edge solutions to confront some of the most complex environmental issues facing humanity today. All while navigating the doubts, problems and insecurities that mark adolescence. Take an emotional journey with these inspiring teens as they prepare their projects for the largest convening of high school scientists in the world, the Intel International Science and Engineering Fair (ISEF).