Joika
Based on the true story of Joy Womack, one of the very few Americans to penetrate the elite of Russia’s Bolshoi Ballet. Testing the limits of dedication, determination, sacrifice and virtuosity, Joy’s brilliance is an inspirational journey into the most competitive, hostile dance school in the world.