Joy Ride
When Audrey's business trip to Asia goes sideways, she enlists the aid of friends Lolo, Kat, and Lolo's eccentric cousin Deadeye. The four decide to travel to China to secure the business deal, but Lolo suggests that Audrey find her birth mum.