Joyland
As the Ranas - a happily patriarchal joint family - yearn for the birth of a baby boy to continue the family line, their youngest son secretly joins an erotic dance theatre and falls for an ambitious trans starlet. Their impossible love story slowly illuminates the entire Rana family's desire for a sexual rebellion.