Kyle Larson vs. The Double
2x NASCAR champion Kyle Larson attempts the notorious "Double," racing the Indianapolis 500 and the Coca-Cola 600 on the same day. With weather, exhaustion, and risk closing in, 1,100 miles offers a rare inside look at one of the toughest challenges in motorsports-and the man daring enough to take it on.