La Chimera
Everyone has their own Chimera, something they try to achieve but never manage to find. For the band of tombaroli, thieves of ancient grave goods and archaeological wonders, the Chimera means redemption from work and the dream of easy wealth. For Arthur, the Chimera looks like the woman he lost, Beniamina. To find her, Arthur challenges the invisible, searches everywhere, goes inside the earth - in search of the door to the afterlife of which myths speak.