Let the River Flow
Summer 1979. Recently graduated schoolteacher Ester hides her Sámi heritage to avoid being exposed to racism. When Ester suddenly finds herself in the middle of demonstrations against a big dam development in Alta, a personal journey out of the shame she has carried so long begins.