Loveland
In the near future, a hired mercenary named Jack (Ryan Kwanten) lives a lonely and monotonous existence filled with robotic lovers and callous executions. However, everything changes when he meets April (Jillian Nguyen), a soulful karaoke geisha. As his heart comes alive for the first time, his body mysteriously begins to break down. Pursued by robotic henchmen, Jack seeks the help of Dr. Bergman (Hugo Weaving), a reclusive scientist who may hold the answers to his dark predicament.