Lynch2
The directors of LYNCH (one) continue to document the production of David Lynch's final feature film Inland Empire, and its creator's unconventional approach to his medium. Catching snapshots of an artist at work, the filmmakers offer a peek at the trials and rewards of a handcrafted production.