Mata Hari
Director and award-winning choreographer Ted Brandsen has taken the turbulent life of the Dutch dancer and spy Mata Hari as his inspiration for a lavish new full-length ballet. A new score has been specially commissioned from Grammy nominated composer Tarik O‘Regan. Margaretha Zelle is one of the most infamous and iconic women in Dutch history. Desperate to escape the boundaries of reality, Mar...