Mickey Saves Christmas
Mickey Mouse wants to throw the perfect Christmas for his friends in a cozy, snowy cabin in the woods. However, Mickey gets so focused on decorating that he thoughtlessly tosses aside Pluto’s special chew toy during a game of fetch. This leads Pluto to accidentally cause Santa to crash his sleigh and lose all the presents for the children of Hot Dog Hills. With time running out on Christmas Eve, Mickey, Pluto, and their friends must travel to the North Pole to save Christmas and learn the true meaning of the holiday.