Million Dollar Arm
In a last-ditch effort to save his career, sports agent J.B. Bernstein (Jon Hamm) plans to find baseball's next star pitcher. He heads to India to find a cricket player whom he can nurture into a major league star. With the help of a scout (Alan Arkin), J.B. finds teens Dinesh (Madhur Mittal) and Rinku (Suraj Sharma), who haven't a clue about baseball but throw powerful pitches. As the boys adjust to American life, J.B. learns valuable lessons about teamwork and family.