Morrissey - Morrissey 25 Live
Morrissey 25: Live is a legacy concert film marking 25 years of the solo career of one of the world’s most iconic and enigmatic performers. Shot during Morrissey’s most intimate gig in decades at the Hollywood High School in Los Angeles on 2nd March 2013, the film opens with fans talking about their unwavering devotion to the singer and the unique appeal of this unusual venue – a striking contr...