This all-new action-adventure film follows Dorothy, the self-proclaimed genius con artist who recruited the infamous Laurent Thierry to the life of crime. This time around, she has been defeated at her own game by the Shanghai Longu Bang and is thought to be dead, but she soon reemerges in a small seaside village. Pursued by the underworld of Taipei, she heads to Kyoto, but what will she find waiting for her there...?!