Nbisiing
Afraid he would not see his community again, Cole Forrest returns to North Bay from his current residence in Toronto. During his stay he confronts his fears and reconnects with his ancestors. Nbi means water and in the time of this pandemic, it is the lake, medicine, berries, and the land that he looks to for guidance.