Nude
The documentary explores modern perceptions of modeling, nude photography, and body image connected to the evolving social media landscape documenting a group of women working as professional models today. It chronicles the casting and creation of Steve Shaw’s inaugural NU Muses project, a high-end calendar photographed by David Bellemere that celebrates the forgotten art of the classic nude that will debut at Art Basel in Miami.