Oka!
Oka! is a fish-out-of-water tale of an ethnomusicologist from New Jersey who finds himself immersed in the colourful lives of the Bayaka pygmies. Based on the memoir by Louis Sarno, who has lived with the pygmies for over 20 years, Oka! transports audiences to the vast forest of the Central African Republic into the magical world of the Bayaka and lyrically captures their music, dance, humour and exuberance, as well as the harsh realities they endure.