Oolong Courtyard
Wei (Wang Ning) aspires to become a criminal, despite his naturally kind heart. Teaming up with his friend Cheng Ming Xing (Kong Lianshun), they devise a plan to steal a priceless treasure from Oolong Courtyard, a mysterious monastery training martial artist monks. Posing as novices, the duo quickly finds themselves in over their heads as their suspicious behavior draws attention from fellow monks. The monastery's eccentric abbot and strange monks lead Wei and Cheng Ming Xing on an unexpected journey of self-discovery, derailing their original criminal intentions. This is a 2018 Chinese comedy film directed by Chu Yen Ping.