Param Sundari
Param Sundari is a 2025 Indian Hindi-language romantic comedy film directed by Tushar Jalota and produced by Dinesh Vijan under Maddock Films. The film stars Sidharth Malhotra and Janhvi Kapoor in lead as the titular roles. The story follows Param, a North Indian boy from Delhi, who searches for his soulmate through an AI app, which leads him to Sundari, a South Indian girl from Kerala. Initially slated to release on 25 July 2025, the film was released on 29 August 2025.