Penthouse North
In the film, Sara Taylor (Michelle Monaghan), a photojournalist blinded in Afghanistan, is forced to play a deadly game of cat and mouse with the sadistic criminal Hollander (Michael Keaton), a man who will stop at nothing to get a fortune of stolen diamonds hidden in Sara's penthouse apartment. Although Sara claims to not know where the diamonds are, Hollander utilises psychological and physical torture in an effort to break Sara's resistance. But Sara fights back. As the suspense builds to a shattering climax, Sara gains the advantage. But will it be enough to save her?