Queen: Live in Rio
On January 12th, 1985, Queen stepped out on stage to make one of their most historic concert appearances. The occasion was the opening of the Rock in Rio festival, attended by over 250,000 people; the largest crowd ever assembled for a single concert. Itis a moment that has forever been captured in time by this unique concert film.