Queenpins
Inspired by a true story, QUEENPINS is an outrageous comedy about a bored and frustrated suburban homemaker, Connie (Kristen Bell) and her best pal JoJo (Kirby Howell-Baptiste), a vlogger with dreams, who turn a hobby into a multi-million dollar counterfeit coupon caper. After firing off a letter to the conglomerate behind a box of cereal gone stale, and receiving an apology along with dozens of freebies, the duo hatch an illegal coupon club scheme that scams millions from mega-corporations and delivers deals to legions of fellow coupon clippers. On the trail to total coupon dominance, a hapless Loss Prevention Officer (Paul Walter Hauser) from the local supermarket chain joins forces with a determined U.S. Postal Inspector (Vince Vaughn) in hot pursuit of these newly-minted Queenpins of pink collar crime.