Rush - Clockwork Angels Tour
Rush Clockwork Angels Tour captures the Rock and Roll Hall of Famers' 2012-2013 sold-out tour from a unique 'point-of-view' approach to filmmaking utilizing distinct composition and a 'voyeuristic' style that at varying moments puts the viewer on the stage, at the side of the stage, and throughout the arena. For the first time ever the legendary band (Geddy Lee, Alex Lifeson, Neil Peart) was ...