Rust and Bone
Nominated for Best Actress and Best Foreign Language Film at the Golden Globes and BAFTA Awards, Rust and Bone is masterful cinema. Marion Cotillard plays Stephanie, a killer whale trainer who suffers a catastrophic accident. With her world turned upside down, she develops an unlikely bond with Ali, a tough, proud man who offers her hope and love. This passionate and moving story of two fractured lives that come together, defies categorisation and delivers a deeply dramatic punch.