Satanic Panic
Times are tough for Sam; it is her first day as a pizza delivery driver and it is not going to plan. At the end of a long day and not enough tips, her last delivery turns out to be for a group of Satanists looking for someone to sacrifice. Now in the fight for her life, Sam must fend off witches, evil spells, and demonic creatures, all while trying to keep her body and soul intact.