Set It Off
Deal with this: The only breaks you get are the ones you take. Jada Pinkett-Smith, Queen Latifah, Vivica A. Fox and Kimberly Elise star as four African American women living in a Los Angeles housing project who--pushed to the edge--resort to violence to escape poverty in this searing, intimate and action-packed look at real life on America's mean streets. Now get out of the way as the ladies Set it Off.