Sight
The inspiring true story of Ming Wang, an impoverished Chinese prodigy who flees Communist China to become a pioneering eye surgeon in America. When he is tasked with restoring the sight of an orphan who was blinded by her stepmother, he must confront the trauma of living through the violent uprising in his youth: the Cultural Revolution.