Silent Night, Deadly Night
When Billy witnesses his parents' grisly murder at the hands of Santa, it ignites a lifelong mission to spread holiday fear. Every Christmas, he dons the red suit and embarks on a blood-soaked massacre to feed his twisted sense of justice.