SIN
Tosin Shina, a wealthy 38-year-old woman from Lagos, sees her world fall apart when her partner Jide is suddenly arrested by the Drug Law Agency. Mr Black demands that Tosin continue Jide's work, using Club SIN as a new cover for his network.