Solo Base
‘Solo BASE’ follows the path of David Fusté along with his friend Turko, both very strong climbers who become BASE jumpers in order to make their dreams of flying a reality. However they don’t only become jumpers, since what they do is climbing without ropes with a parachute on their bags, as their only piece of “safety” gear. David also has much respect for nature and the animals, being vegan and living his life as part of the environment itself. ‘Solo BASE’ is also a tribute to Dean Potter, the one who invented this extreme and yet beautiful way of living the dream.